זקוקה לעזרה?
הזמנות, החזרות/החלפות, משלוחים ועוד.
שיטת משלוח | זמן אספקה | עלות משלוח להזמנות מ 199 ₪ ומעלה |
עלות משלוח להזמנות עד 199 ₪ |
חברת שילוח |
---|---|---|---|---|
שליח עד הבית | עד 5 ימי עסקים* | חינם | 10 ₪ | חברת שליחויות |
איסוף מנקודת חלוקה | עד 5 ימי עסקים | חינם | 10 ₪ | חברת שליחויות |
* למעט יישובים מרוחקים - עד 7 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
1. מהם זמני האספקה שלכם?
משלוח עם שליח עד הבית-
זמן האספקה, באמצעות שליח עד הבית, עד 5 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה), למעט יישובים מרוחקים - עד 7 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן. אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית הינה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.
משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-
בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעת החבילה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים. שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הן לוקרים. יתכן מצב שהלוקרים יהיו מלאים, במידה ובחרתם את נקודת האיסוך הזו, ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לרשימת הלוקרים לחץ כאן.
2. האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. (שעות הפעילות שלנו הן: ימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00) לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.
3. האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.
4. אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
ניתן לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה או אובדן החבילה.
5. איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?
ברגע סיום ליקוט ההזמנה ומסירתה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.
או בקישור: לחץ כאן.
יש להכניס את מספר ההזמנה שהתקבל במייל.
6. האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר?
עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, היא תעבור לטיפול ותהליך הליקוט שלה יתחיל באופן מידי, על מנת שניתן יהיה לספק לכם אותה במהירות. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה, ובימים א'-ה', בין השעות 8:00-16:30.
7. איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול.
לטובת טיפול מהיר, אנא צרפו מספר הזמנה בעת הפניה.
אם הבקשה מתבצעת עד 24 שעות מביצוע ההזמנה, אנו נעצור אותה עוד לפני שתגיע לחברת המשלוחים ואתם תוכלו לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים (ישלח אליכם מייל אישור).
אם הבקשה מתבצעת לאחר 24 שעות מביצוע ההזמנה, סביר להניח שהיא כבר עברה לחברת המשלוחים. אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור אותה לפני שתגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת תגיע אליכם, יש לסרב לקבלה ולהסביר לשליח שביקשתם לבטל אותה. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות ידאג לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים (יישלח אליכם מייל לאישור).
8. איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אתר אונליין?
אם אתם מעוניינים להחליף או להחזיר את כל ההזמנה שלכם או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, באחת מחנויות הרשת בארץ. לרשימת חנויות המותג לחץ כאן
או באמצעות דואר ישראל בעזרת מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שמודפסת על גבי שקית ההזמנה המקורית שקיבלתם. במידה וזרקתם את השקית, ניתן להדפיס את מדבקת הגוביינא כאן.
יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית (נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש) . תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג.
החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:
החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:
לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.
במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא.
החזרה שתתקבל ללא ההטבה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.