שאלות נפוצות

משלוחים

שיטת משלוח זמן אספקה עלות משלוח
להזמנות מ 199 ₪
ומעלה
עלות משלוח
להזמנות עד 199 ₪
חברת שילוח
שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים* חינם 15 ₪ חברת שליחויות
איסוף מנקודת חלוקה עד 5 ימי עסקים חינם 15 ₪ חברת שליחויות

* למעט יישובים מרוחקים - עד 5 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.

* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.

  • 1. מהם זמני האספקה שלכם?

    משלוח עם שליח עד הבית-

    זמן האספקה, באמצעות שליח עד הבית, עד 3 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה), למעט יישובים מרוחקים - עד 5 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן. אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית הינה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.

    משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-

    בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעת החבילה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים. שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הן לוקרים. יתכן מצב שהלוקרים יהיו מלאים, במידה ובחרתם את נקודת האיסוך הזו, ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לרשימת הלוקרים לחץ כאן.

  • 2. האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. (שעות הפעילות שלנו הן: ימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00) לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.

  • 3. האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.

  • 4. אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

    ניתן לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה או אובדן החבילה.

בירור סטאטוס משלוחים

  • 5. איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

    ברגע סיום ליקוט ההזמנה ומסירתה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך. או בקישור: לחץ כאן.
    יש להכניס את מספר ההזמנה שהתקבל במייל.

החזרות והחלפות

  • 6. האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר?

    עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, היא תעבור לטיפול ותהליך הליקוט שלה יתחיל באופן מידי, על מנת שניתן יהיה לספק לכם אותה במהירות. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה, ובימים א'-ה', בין השעות 8:00-16:30.

  • 7. איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?

    בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול.
    לטובת טיפול מהיר, אנא צרפו מספר הזמנה בעת הפניה.
    אם הבקשה מתבצעת עד 24 שעות מביצוע ההזמנה, אנו נעצור אותה עוד לפני שתגיע לחברת המשלוחים ואתם תוכלו לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים (ישלח אליכם מייל אישור). אם הבקשה מתבצעת לאחר 24 שעות מביצוע ההזמנה, סביר להניח שהיא כבר עברה לחברת המשלוחים. אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור אותה לפני שתגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת תגיע אליכם, יש לסרב לקבלה ולהסביר לשליח שביקשתם לבטל אותה. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות ידאג לזכות אתכם עד 14 ימי עסקים (יישלח אליכם מייל לאישור).

  • 8. איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אתר אונליין?

    אם אתם מעוניינים להחליף או להחזיר את כל ההזמנה שלכם או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, באחת מחנויות הרשת בארץ. לרשימת חנויות המותג לחץ כאן או באמצעות דואר ישראל בעזרת מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שמודפסת על גבי שקית ההזמנה המקורית שקיבלתם. במידה וזרקתם את השקית, ניתן להדפיס את מדבקת הגוביינא כאן.
    יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית (נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש) . תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג.

החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:

  • 1. גשו לחנות הקרובה לביתכם עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית.
  • 2. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי .
  • • זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
  • • במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.

החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:

  • 1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר וציינו את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
  • 2. הכניסו את הפריטים אשר תרצו להחזיר לחבילה המקורית, צרפו את טופס ההחזרה שמילאתם וסגרו את השקית המקורית שקיבלתם עם ההזמנה (שימו לב, יש סימון לסגירה חוזרת). במידה ואין ברשותכם את השקית, ניתן לעטוף ולשלוח עם מדבקת הגוביינא שבקישור הבא. לחץ כאן להורדת מדבקת הגוביינא.
  • 3. הדביקו את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר.
  • לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.

  • 4. משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלכם.

במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא.
החזרה שתתקבל ללא ההטבה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.

שאלות נפוצות על הטבות ומבצעים

  • - הטבת הצטרפות: 15% הנחה ברכישה הראשונה באתר
  • הטבת ההצטרפות הינה הטבה חד פעמית ואישית. לא כוללת כפל מבצעים ו/או החרגות של מוצרים
  • - הטבת יום הולדת: 50 ₪ מתנה ברכישה באתר
  • הטבת יום ההולדת הינה הטבה חד פעמית ואישית. לא כוללת כפל מבצעים ו/או החרגות של מוצרים
  • - קופונים: הטבה חד פעמית ואישית. בדר"כ ללא כפל מבצעים. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
  • - מבצעים: לכל המבצעים שלנו יש תנאים והגבלות. אנו ממליצים לקרוא בקפידה את מהות המבצע וההחרגות. לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש חד פעמי ללקוח – אלא אם הוגדר אחרת.
  • - לא ניתן לממש מבצע שהסתיים. במידה והייתה תקלה באתר נא לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון או ב- WhatsApp.
  • - כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד לתאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי למבצע.