שאלות נפוצות

נושאים כלליים

איפה ההזמנה שלי?

תוכלי לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך על ידי כניסה לחשבון שלך או על ידי פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או במייל

האם אני יכולה לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

ביטול הזמנה יכול להעשות תוך שעה מרגע ההזמנה (בשעות הפעילות). נעשה את מירב המאמצים לשנות או לבטל את ההזמנה. במידה ועבר זמן ארוך משעה, לא נוכל לבטל או לשנות את ההזמנה

אני יכולה להחזיר או להחליף מוצר?

אם מאיזו שהיא סיבה אינך מרוצה מההזמנה שלך בבובי בראון תוכלי להחזיר את המוצרים ולקבל עליהם החזר כספי מלא או להחליף למוצר אחר. במידה ותרצי להחליף או להחזיר פריט שרכשת בבובי בראון אונליין תוכלי לללחוץ כאן ולעקוב אחר הוראות ההחלפה. *בכפוף למדיניות החזרת המוצרים

האם ניתן להזמין מאתר בובי בראון מחוץ לישראל?

אתר בובי בראון לא מבצע הזמנות מחוץ לשטח ישראל. למציאת חנות מחוץ לישראל השתמשי באיתור נקודת מכירה עולמית שלנו

אם הופסק הייצור על מוצר- האם אוכל עדיין לרכוש אותו?

הפסקת ייצור מוצר נעשית במידה ויש מוצר אחר שמחליף אותו. נשמח לעזור לך למצוא חלופה מתאימה. שוחחי עם מאפר בצ'ט או צרי קשר עם שירות הלקוחות
במידה ואת צריכה עזרה באיתור מוצר שייצורו הופסק תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או במייל

איך אני יכולה לראות רשימת רכיבים?

במידה ותרצי רשימת מרכיבים תוכלי לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 או לשלוח לנו מייל בנושא

אני יכולה לקבל דוגמיות?

בכל קניה באתר תקבלי דוגמית אחת לבחירתך. לעיתים כחלק מהטבות באתר נציע לך מספר גדול יותר של דוגמיות.

האם אתם עושים ניסויים בבעלי חיים?

בבובי בראון לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים. בטיחות הלקוחות שלנו הינה בראש סדר העדיפויות שלנו ויחד עם זאת אנו שומרים על סביבת בדיקות ברמה הגבוהה ביותר ללא ניסויים בבעלי חיים. איננו מבצעים ניסויים בבעלי חיים או מבקשים שיבצעו ניסוי עבורנו למעט במקומות בהן החוק דורש זאת.

http://bit.ly/1kUEwld

האם ניתן לקבוע איפור כלה או איפור פרטי?

תוכלי להגיע לכל אחת מחנויות בובי בראון ולהתייעץ עם המאפרים המקצועיים ביותר ולקבוע את האיפור שלך.

איפה אני יכולה לקנות מוצרים של בובי בראון?

השתמשי באיתור נקודת מכירה ותוכלי לראות איזו חנות קרובה אלייך

איך אני יכולה להיות מאפרת בבובי בראון?

למידע נוסף להגשת מועמדות לחצי כאן

לא מצאת תשובה לשאלה?

שלחי לנו מייל או התקשרי אלינו

ביטול תוכן גולשים

במידה ותרצי למחוק תוכן שפירסמת כמו חוות דעת, שלחי אלינו מייל והוסיפי את הפרטים הבאים:
שם פרטי ושם משפחה, מייל וסיבה למחיקת התוכן. לא נוכל למלא את הבקשה לביטול תוכן אם הפרטים מעלה לא יסופקו. אנא המתיני 10 ימי עסקים מרגע בקשת הביטול.

מה זמני האספקה שלכם?

בשגרה

זמן מסירה עד 3 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) אזורי רמת הגולן, ישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - זמן המסירה עד 5 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה). אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסויימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוחה לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.

בתקופת הקורונה

זמני האספקה שלנו הם עד 7 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) אזורי רמת הגולן, ישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - זמן המסירה עד 9 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה).

איך משנים עסקה שבוצעה באתר?

ברגע שביצעת הזמנה באתר היא עוברת תוך דקות ספורות למחסנים שלנו ועתידה להתחיל את תהליך הליקוט באופן מידי, זאת על מנת שנוכל לספק לך את ההזמנה בצורה המהירה ביותר. לכן, לא יתאפשרו שינויים בהזמנות לאחר שבצועה רכישה.

איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?

בשגרה

בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש ביטול. במידה ולא עברו 24 שעות מביצוע ההזמנה, שירות הלקוחות ידאגו שההזמה לא תגיע לחברת המשלוחים ותוכלי לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים. (ישלח מייל אישור) לאחר 24 שעות, סביר להניח שההזמנה כבר עברה לחברת המשלוחים. מרגע זה אנחנו נעשה את כל המאמצים שההזמנה לא תגיע אלייך. אם אכן הגיע, יש לסרב לקבל את ההזמנה ולהסביר שביקשת לבטל אותה. שירות הלקוחות ידאגו לזכות אותך עד 14 ימי עסקים (יישלח מייל לאישור)

בתקופת הקורונה

עקב העומסים שאנו חווים ייתכנו עיכובים במחסן, בחברת המשלוחים ובמחלקת הזיכויים. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות או לחילופין להשאיר מייל ואנו נטפל בזיכוי שלך תוך 30 ימים.

איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

מרגע סיום ליקוט ההזמנה ומסירתה לחברת המשלוחים ישלחו אלייך מספר הודעות SMS: בזמן סיום ליקוט ההזמנה, קליטת ההזמנה במחסנים של חברת המשלוחים, ביום ההפצה ואחרונה, לאחר המסירה. בהודעה השלישית תקבלי קישור עם פרטי הנהג להתקשרות במידת הצורך.

איך אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

כאשר תקבלי את ההודעה השלישית מחברת המשלוחים שלנו, תוכלי להשיב להודעה עם הספרה "0" בצירוף הכתובת המעודכנת שאליה תרצי שההזמנה תגיע. בנוסף, תהיה לך אפשרות לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל בשליחת הספרה "3". רק שימי לב שאנו לא לוקחים אחריות במקרה של גנבה או אובדן ולכן אנו ממליצים לאסוף אותה מהר.

איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אונליין?

בשגרה

אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.

באמצעות אחת מחנויות המותג:

1. גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף.

2. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.

• זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.

• במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.

באמצעות סניף הדואר:

1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.

2. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.

3. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.

• משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך.

לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.

במידה וקיבלת עם הזמנתך הטבה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.

בתקופת הקורונה

באמצעות אחת מחנויות המותג:

לאור המצב ניתן יהיה להחזיר את המוצרים עד 90 יום לאחד מסניפנו מיום החזרה לשגרה ובהתאם לתקנון האתר. כלומר, כל הזמנה שנרכשה דרך אתר המותג בחודשים מרץ-מאי תתאפשר החלפה עד ה- 10 לאוגוסט.

באמצעות סניף הדואר:

לאור המצב ייתכנו עיכובים גם בדואר ישראל ולכן לא נוכל להתחייב לקבל ולזכות את ההזמנה או חלק ממנה עד 14 ימי עסקים. לכן, במידה ובחרת באופציה הזו אנו מתחייבים לזכותך עד 30 ימי עסקים ובהתאם לתקון שלעיל.

שאלות נפוצות על מבצעים:

- לכל המבצעים שלנו יש את התנאים וההגבלים הייחודים שלו.

- לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש אחד פר לקוחה – אלא אם הוגדר אחרת.

- לא ניתן לממש מבצע שהסתיים. במידה והייתה תקלה באתר ולא הצלחת לבצע את הרכישה ושירות הלקוחות לא ענו בזמן המבצע. יש לתעד שניסית לבצע את הרכישה בזמן המבצע ללא הצלחה. לאחר ששירות הלקוחות יענו צרפי את התיעוד, המקרה ייבחן ובמידת הצורך נעניק לך בשמחה את ההטבה.

- כל המבצעים וההטבות באתר שלנו הם עד גמר המלאי.